söndag, mars 30, 2008

fest och utgång




sjukt jävla bra kväll igår! det tackar man skaft och lasse för som höll i själva festen. riktigt najs att träffa hultsfredpolarna som man inte sett på ett tag och en massa, massa nytt folk också. dock var jag den yngsta där och alla andra var typ minst 22+, men alltid kul med nytt folk ju (; riktigt härligt folk dessutom! har lärt känna en del nu. och jag och mattis har bestämt att jag ska med hans gang till roskilde, hell yeah! och mattis var lika cp och rolig som vanligt, älskar den killen ;D

sen blev det cantina med mamma igen haha pallar inte, och mc donalds till 05.30 med filippa, thynell och nån kille till? dom tvingade mig dra till mah jöbb så sent, fan synd om mig. men riktigt gott med fyllemat.

+ att jag fick världens sötaste sms igår, även om det inte var skrivet i nyktert tillstånd men det var inte jag heller så det jämnar ut sig, men det skiter jag i. man är ju ärligare när man är full? ha,

Inga kommentarer: