söndag, februari 10, 2008

matförgiftad av mitt eget jobb, of course

Haha, denna dagen på jobbet har varit super. Älskar skvaller alltså. Mc Donald's är värre än en tjejklass med tre killar! But I love it, so give me some more info please.
Men det är så sjukt mycket kaos på jobbet nu, överdrivet mycket.. Men man får ta konsekvenserna, att se upp för vad man gör är nog en bra idé gubben ;)

Aja, nog om mitt jobb nu. Matte prov imorgon och jag har inte ens öppnat boken. Så jag tror jag skiter i provet tomorrow, får göra det en annan dag om Eva tillåter såklart! Innan jag avslutar så ska jag spy för jag har så jävla ont i magen så jag tror jag ska dö. Får se om jag ens drar till skolan imorgon om det inte går över :S
2 much pommes 4 me
!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tror det blir den svarta, jag menar, pauline har ju smak! ;)

Hedvig sa...

haha jag åt på mc donalds idag och var riktigt besviken på att du inte tog min beställningar ute i drive innen :(

ja, det förstår jag att du tycker :D

aah, säg inte så du. folk snokar mer än vad man tror! ja såklart, han är världens bästa. han går på skolan t o m, hihi :)