måndag, februari 04, 2008

Känns konstigt att gå i skolan igen. Allt verkar vara så deprimerande, eller jag var det idag i alla fall. Det enda jag kunde tänka på var Val Thoréns; allt festande, åkande och alla goa människor man träffat där nere. Och jag tänker fortfarande på det. Bästa resan jag varit på! Om något klår den resan blir jag oerhört förvånad.

Har lagt upp bilder på facebook nu, en del jag inte lagt upp heller! För många dock haha. Har redan tre album med bara Val Thoréns, men det räcker. Sen har man blivit vän med rätt många på sidan som man träffade nere i Le France, dock mest från Malmö. Men alltid nice med nytt folk från en annan stad och inte bara Helsingborg. Det tackar man för :) Så nu sitter jag och snackar med en del på msn, för er som vill veta. Malmöiter är inte så dåliga ändå, det var allt för mig. CiAO

4 kommentarer:

L sa...

hihi thanks paulie baby, var ett stort steg för mig! haha <3

Paula sa...

Men nu får du hålla det också! Som du aldrig gör. Säger alltid att du ska blogga varje dag och blabla, men sen efter en vecka ser man att du aldrig uppdaterar längre. Nicht gut ;)

L sa...

haha ja jag ska ;D ser du inte hur duktig jag varit? annars får du skälla på maj :( <3

Anonym sa...

fyfaaaan vad jag saknar valle :( känns helt ovant att gå in på toa här hemma på morgonen utan att det luktar mangospray / paula-púp :D:D hahahahahaha (DET skrattet!) vi får ha en valle-reunion i malmö & kph snart vafan! <3