torsdag, februari 07, 2008

Haha, ännu en dag av trötthet. Kan lika bra sluta skriva här för det enda jag skriver om är hur trött jag har varit under dagen. Slutar jag skriva så vet ni ändå att jag har varit trött, hrmpf fun blogg..

I alla fall, har umgåtts med Linda idag och seg som vanligt var hon också. Bara för att hon skulle förberedda sin helg haha! Mer säger jag inte ;p Älskar dig ändå! Annars har vi bara nördat oss som vanligt. Båda satt i soffan med var sin laptop i knäet, såg riktigt fult ut haha. Ville bara avsluta med att du är en sån vän alla borde ha :)
Jag älskar dig

2 kommentarer:

Hedvig sa...

haha fan vad nice :D hittade du någon soetis där nere då? och vad händer till helgen? :D

Anonym sa...

tack ! :D
älskar dig gumman i alla lägen, threw happiness and sadness! I will ALWAYS be there <3<3