onsdag, februari 27, 2008

haha bra dag

sjukt go dag idag om jag ska få vara ärlig

1. började med att jag var hos "tandläkaren för att laga ett hål" på japanskan. men i själva verket pluggade jag på psykologin istället haha. så kommer man dit, tror ni inte att läraren är sjuk då?! så jävla gött. verkar som vår klass aldrig gjort prov förut, alla är ju alltid så jävla hysteriska innan haha. drama-klass alltså ;D

2. sen hade vi simning med klassen, sjukt roligt idag faktiskt! räddade rebbebebbe på tiden 1.05, gick rätt så bra ändå. så vill ni bli räddade, bli det av mig ;)

3. och efter det hade vi matte med vår allas favorit: EVA. för första gången tyckte jag matte var kul. konstigt då? klarade fan av uppgifterna by my self, im so proud alltså!

sen blev det chirre med dippa, nam nam
och glo en massa tv, nam nam, pussva

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAH FYFAAAN! tänk att bli räddad utav dig. hahahaha, årets skämt? äh, skoja paulie! om det är NÅGON som ska rädda mig från en blå backe så är det du ;) (eller micke såklart ;p) hahaha. nu åker jag & lämnar dig utan mitt skratt & utan min roliga blogg i en vecka :( men se det positivt: förhoppningsvis flyger jag hem i en oljeshejks private jet :D hahaha. saknar dig redan paulie <3<3

Anonym sa...

visst är tandställningen borta, älskar man inte photoshop? ;D ingen som drunknade igår? ;)