söndag, januari 06, 2008

torsdag och helgen

Märkte att jag inte hade skrivit på ett tag. Men är man en upptagen kvinna så är man! Har knappt varit inne på msn någonting nu under lovet, sjukt skönt faktiskt.

Torsdags: Haha så jävla bra kväll. Stack till Edefell där vi var 15 st, hade inte alls tänkt dricka något och hade sagt till mamma att jag ska komma hem tidigt, minst halv 3 haha. Men så blev det ej, jag jompa heggen tobbe celia och filippa stack hem till hallon för att basta och supa, och så blev det. Alla var redan lite smådragna när vi skulle ta taxi hem till hallon så ja. Jävlar var det söps hos honom. Inte bra att supa när man bastar, svettas ut allt och har bara alkohol kvar i kroppen och dagen efter mådde man inte bra. Gick och la oss 9 på morgonen haha och jag stack hem vid 13, lämnade kvar de andra där.

Sen på fredagen stack vi till Hallon igen med några, haha. Somnade man där och Jonas tvingade mig vara kvar, jag fick inte gå hem :( haha taskigt! Och igår var vi hos Sebbe Björk och förfesta, ej jag för jag skulle jobba idag men kom hem vid 4 på morgonen ändå, de andra stack till Hallon igen eftersom han var ensam hemma. Skulle dit egentligen men som sagt - jobb!

Idag: Jobbat, sen skyndat mig hem som fan och fixat mig sen till IH. Viktigaste matchen: Högaborg - Påarp i finalen. Högaborg <3 85an, baby alltså. Holy mother of God på den killen! seriöst, haha HERRÅ

Inga kommentarer: