tisdag, januari 01, 2008

nyårsafton



Jävlar vilken kväll säger jag bara! Sjukaste nyår någonsin, hittills. Så det ska vara ju haha.

* Allt folk kommer hit och börjar kröka smått
* Linus blir räddare i nöden och fixar med maten
* Alla käkar i sig snabbt och äntligen mätta å belåtna
* Sen äre krök för fullt hus! Sjukt, aldrig sett så mycket sprit i mitt liv
* Jag spyr innan klockan slår halv 10, haha jag är talang!
* Super vidare, alla super, sjunger, allt som man gör på nyår
* Klockan slår snart 12 och vi är på kärnan och träffar alla andra
* Jag kan inte snacka svenska
* Efterfest hos Filippa
* För mycket folk kommer dit och hon slänger ut de flesta
* Efterfestar till 5 på morgonen sen drar jag, Linus, Robin och Jonas hem till mig och sover
* Linus tar en öl på morgonen och alla mår dåligt
* Städandet börjar
* Mamma kommer och börjar hjälpa till :D Älskar dig, du är bäst!

2007 har varit ett underbart år för mig. Har inte haft ett roligare år, tack alla för att ha gjort det så bra. Allt har verkligen hänt under detta året. Hoppas 2008 blir ett lika bra år :)

Inga kommentarer: