onsdag, januari 09, 2008

minimal på isen

Eh, onsdag dåja och det enda jag längtade till den här dagen var att åka skridskor. Hade längtat efter det igårkväll också innan jag skulle sova haha. Nörd. Igår och idag har jag bölat eftersom datorn inte ville starta igår, eller jo, fast skärmen fuckade sig så fick panik och började böla eftersom de som känner mig vet hur viktig min dator aka baby är för mig! Kan inte leva utan den. Fast mamma sa att det var dags att köpa ny dator, så det blir väl snart får vi hoppas. När vi orkar då rättar sagt . .

Borde egentligen inte sitta här när jag har ett äckligt naturkunskaps prov som väntar på mig imorgon. Ska nog börja plugga nu istället, eller, näää, skit i det. Orkar inte. Bajz

*pidde goes mad
*hahah alltså nörd

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill också åka skridskor!!

Paula sa...

ska ni inte göra det med er klass? typ hela skolstaden ska göra det :P