onsdag, januari 23, 2008

joey and pacey, finally

"Ledig" idag, hade ju friluftsdag så mamma sjukanmälde mig. Har faktikst ont i halsen och så, plus att jag inte har skrivit på någon aktivitet. Och ofta jag ska på örnspaning haha! Men var på mötet idag som var kl 13. Typ hela skolan var där och han som höll i det var 2.02 m, jävlar vad lång. Var ju till midjan på den killen ;) Rätt intressant faktiskt.

Och wow. JOEY och PACEY har äntligen haft sex efter 9 månader, congrats to 'em! Äntligen säger jag bara haha, hon har ju gått och bölat hela tiden bara Pacey har nämt ordet sex. Shit bruden, chilla. Det var dock på tiden haha. Det var ju inte så att hon var snabb precis ;p

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha hur orkar du! jag kollade faktiskt på det idag, men jag kom inte till sexdelen :p

Paula sa...

haha dawsons är bäst! sexdelen var på slutet :D