onsdag, december 05, 2007

födelsedagsbarn

Happy birthday to me! Och nu kommer jag med den kända frasen (antagligen) "och nu är det bara ett kvar tills man är 18!" Ett år går väl snabbt, för det har det gjort detta året i alla fall. Sjukligt snabbt om jag ska vara ärlig. Dock läskigt ibland eftersom sommaren gick i racerfart haha. Men skit i det, vi lever i nuet för tillfället. Jag har fixat allt här hemma nu så det är rent och allt är på plats.

Nu återstår bara läxorna som jag otroligt nog inte kommer hinna med alls. Det får lärarna ta, det är min födelsedag idag ju! Nej, men kan träna på tyskan nu innan alla kommer. Oh, matmatmat. Mamma har lagat jätte god mat och morotskaka och äpplepaj med vaniljsås. Jag ville inte ha tårta detta året, så det blev annat istället som jag ville ha. Nä, nu måste jag fixa annat. Ha en bra dag allihopa :)

1 kommentar:

Hedvig sa...

grattis igen :) hoppas du har haft en fin födelsedag! har du fått något fint?

haha, i och med att jag är en av de fem bästa i världen på att sova så går det finfint nu faktiskt :D fast längtar dock riktigt mycket till helgen när man får sova ut ordentligt.

mwihi, ja. dom är söta så länge dom inte klöser. aw, vad heter din? :D ja, dom växer sjukt snabbt. fast jag tror vår minsta molle har slutat växa och han är jätteliten. han är stum också :D haha. ägd han är