söndag, november 04, 2007

sjukt trött och sliten just nu. sista intentsiva jobbdagen idag med långt pass, alltså 8 h + och idag blev det 8 h jobb för min del. började klockan 9 imorse och slutade 17. inte så mycket sömn i natt så därför man var helt slut på jobbet. kunde inte somna, störigt. jag som ville sova ut så jag inte skulle vara trött på jobbet. typiskt! fick stå i Drive In, 1an, hela dagen. sjukt skönt att slippa kassan för en gångs skull... finns ibland sjukt dryga människor som kommer och köper på mc donalds har jag kommit på, igen, inte första och sista gången jag kommit på det dock. annars har det varit en helt okey dag faktikst :) skönt att ha något att göra om dagarna när alla andra ändå inte gör något vettig. så jobbar jag och tjänar lite cash!

ska snart till affären och handla lite saker inför carrotcake'n mamma ska baka till imorgon. orkar inte gå till affären som ligger 100 meter bort, så trött är jag. im dead. call 911, please. måste bara påpeka att 'friday night lights' är nog en av de bästa serierna som finns. sjukt bra, helt amazing haha. nu ska jag gotta mig i sängen. ciao peeps

Inga kommentarer: