fredag, november 02, 2007

idag har min dag varit så bra fastän jag jobbat från 15-23. fick inte jobba till midnatt eftersom jag inte har åldern inne haha. jag som hade så roligt på jobbet(faktiskt) och var så sjukt pigg. hade lätt kunnat jobba natt idag! i alla fall, tiden har gått sjukt snabbt. jag och nerogine hade sjukt skoj idag och skrattade en massa plus att vi kom fram till att jag bara hade två kompisar, hahaha jag dog. sen kom chritopher och anton, mina favoriter och då blev det ännu roligare. vi höll på med varandra som vanligt och gastade oss. sen sprutade jag vatten på anton så han blev våt, "oh jag är lika våt som paula :D" blev hans kommentar efter det. sen ville anton beställa mig när han gick förbi den drive in-apparaten haha. ska skicka ett sms till christopher nu för han bad mig det haha, slave jag är då? annars, sjukt rolig dag. löve mah job, förutom när 1000 babbar kom idag och beställde en massa mat och kallade mig blåst eftersom de inte hade fått sin mat efter en minut. URSÄKTA?! jag skällde ut en kille som fan och dom andra sa åt mig att lugna mig. jag bara: ja, du ska få dina jävla chicken burgers SIST eftersom du kallar mig blåst. haha idiot babbar. konstigt man hatar dom, sen var min snodda cykel utanför jobbet så jag tog tillbaka den. tabbe för den babben som cyklade till mc donalds :)

IDO JAG MÅSTE BERÄTTA EN SAK SOM HÄNDE IDAG PÅ JOBB,
HAHA DU KOMMER DÖ! NAM NAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

KOM IN PÅ MSN DÅ PALO!!!!!!!!!!!!

Paula sa...

JAG ÄR INNE NU!!!