söndag, november 11, 2007

Daniellas fest var hur bra som helst. Allt hände där, verkligen allt om man säger så haha. Hon fick ett fotoalbum av mig och Filippa. Bara bilder på oss typ av vår tid och så. Kul att du blev glad för presenten :) Sen kom Rausner (Eric) och Martin (tvillingen) och hämtade mig i Laröd eftersom jag orkade inte vänta på bussen. Dock hade My gått vilse, trodde vi, så vi letade överallt efter henne i Laröd i två timmar till kl 05.00 på natten, men ingen My hittade vi. Och jag som skulle upp 10 nästa dag.. Fast tillslut ringde vi hem och då hade hon varit hemma hela tiden. OH haha. Störd :D

Annars idag har jag fått lära mig köket, skitroligt! Hatar att stå i kassan så köket var riktigt roligt. Variation är aldrig fel. Var faktikst riktigt duktig för att det var första gången för mig sa de i köket. Kan dressa alla hamburgare nu och sånt. Inte många som kan det på bara en gång/dag. Im so proud haha. Naturbegåvning inom Mc Donald's - de ni ;)

Inga kommentarer: