onsdag, oktober 17, 2007

skolan var seg som vanligt. igen. förutom idrotten, det var faktiskt kul. har börjat komma igång igen, inget mer skolkande för min del. var på typ 4 lektioner i 1an haha. bra paula, bra. men nu ska jag skärpa mig. måste det om jag ska ha ett bra betyg ;P

ikväll har jag och mamma (ms.solis, om jag får be. haha elle du vet varför) varit på ett topp-humör. var helt galna som vanligt. skrek, dansade, skrattade och gastade en massa like always. we're back in the game haha. alltså jag älskar verkligen när mamma berättar om the danskie-man, "vill du bli tillsammans med mig igen ska du först köpa ett hus här i helsingborg", man får vara rak på sak nu förtiden så killarna ska fatta haha. men måste bara nämna att heroes är väldens bästa serie. ciao på er alla

Inga kommentarer: