lördag, oktober 06, 2007

okej, för det första så är jag fortfarande full och ska jobba om 40 minuter och mår bajs. verkligen skit. fyfan. jag har lärt mig en läxa - aldrig gå ut dagen innan man ska jobba.

igår:
* förfesten var bara för mycket. må dåligt på heggens/tims toalett
* PL13 sen, så jävla bra
* käka med pl's vakt och pl's ägare efter att PL hade stängt
* amputera mitt finger tack, jag vet inte vad som har hänt men fett ont gör det i alla fall
* skulle egentligen ut med PL-ganget efter att det hade stängt men roger(vakten) sa: paula lilla, du ska ingenstans. jag kör hem dig istället, haha så han gjorde det

14.49.

skulle egentligen jobba till 16.00 men fick dra en historia om att jag hade haft maginfluensa hela veckan och därför jag mådde som jag gjorde och jag fick gå hem tidigare. mår riktigt dåligt idag, har verkligen lärt mig en läxa. har bara spytt en massa idag, blä&tvi. inte en chans att jag går ut idag. ska bara sova på toaletten och vakta toan fall i fall. nam nam

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha paula jag dör :D, haha. hoppas du mår bättre idag ;)

Paula sa...

Nja, man kände av lite idag med - två-dagars-bakisfylla haha. Go Paula!