torsdag, oktober 11, 2007

jag måste få vila från pluggandet bara. en liten stund i alla fall, tack. har pluggat hela jävla veckan eftersom jag redan har haft två prov igår och imorgon ska jag ha ett till i internationella relationer. vad kul för mig. jag hurrar så otroligt mycket. nästa vecka har jag tre läxor om inte mer. ännu mer plugg, gud vad jag längtar! verkligen (med stockholms röst, om jag får be) fast jag har blivit duktig med pluggandet nu förtiden, i 1an pluggade jag inte alls. sket ju i allt då. nu har jag tagit tag i saker och blivit förnuftig. men nu måste jag plugga in lite om vilka skillnader och likheter det finns mellan EU och det nordiska samarbetet genom tiderna!

2 kommentarer:

Cornelia Svensson sa...

Ta på glasögonen om du inte ser min text kvinna! :p Vad duktig du är som pluggar, låter som ni har mycket. Bit ihop, snart lov :)

Paula sa...

Men jag ser din text nu!
Man tackar, man tackar. Yes, snart lov. Skönt det :)