lördag, oktober 13, 2007

igår var man i stan med dom två gastarna. har ju svenska lektion tjugo över två, men när jag kollar på klockan så är den tio över. så jag skiter i lektionen. haha nicht gut paula!
dock är jag sur på jacob och mårten nu för när vi var inne i den appel affären (med iPod m.m) så kollade vi på den nya iPod touch, så gick dom in på youtube och kollade på en film på mig som jacob har lagt ut. sen hade dom kvar den videon på mig på iPoden när vi går ut ur affären. när jag kommer hem så skriver adnan till mig på msn: PAULA, hahaha. jag såg dig på youtube där i den affären!
amen tack så mycket j och m.

igår var jag med johnnyboy. vi åkte upp till hans jobb och där träffade vi kungen, sen kom en annan kille som var jätterolig. jag skrattade hela tiden åt dom så det var kulkul för mig. sen åkte vi en massa bil och sen mådde jag illa för vi hade åkt för mycket haha.
(nu ska jag till jobb. slutar 15.00!)

Inga kommentarer: