söndag, oktober 28, 2007

fredag: först fest på söder, men alla drog sen hem till ralle förutom jag som drog till stan och träffade edde och abel som var packade som svin. fast när jag såg viktor så var ju edde och abel som nyktra för mig! killen kunde ju knappt gå haha.

lördag: igår var jag med ido, john och john. sen la något av puckona john eller john upp den så kallade äckel-bajs-hångel-bilden på bilddagboken så alla kunde se den... igen. tack.
jobbade även igår. en av de bästa dagarna på länge. älskar att jobba mec christoffer. puss på dig va. och nu väntar jag mig fan att du ska ringa hahah.

söndag: jobbade på donken idag igen. jävlar i helvete vad mycket folk. jobbade övertid eftersom det var tre som hade sjukanmält sig, smarton. och ikväll har jag varit på restaurang med mamma och mr.dansk. käkade på thaicorner, så underbar god mat dom har där! han som äger stället typ, kände igen mig hah. dom är så snälla där. mmm mat, gott vare. och efterrätten också. friterad banan med glass. MMM

Inga kommentarer: