tisdag, oktober 09, 2007

en ljuspunkt i mitt liv har vänt för tillfälle. till något bra faktiskt för jag var ju emo innan, haha. jag är tursam jag! och det tackar jag gud för. tack tack. men det är väl bara för att jag skiter i dig (oh förlåt, jag är så taskig) just nu för jag vet ändå att det kommer bli bra tillslut. som vanligt.

bra ljuspunkter:
* ser fram emot hultsfred reunionen
* jajaja vänner är bra de med
* öeh. okaj plögg är inte bra men skolan är bra för där kan man skratta

och imorgon har jag två idiotprov - japanska och engelska. eller engelskan är väl mest idiotiskt, typ miljarder ord som man icke fattar. okej kanske tog i där, men de som går i min klass förstår. imorgon är det tandläkaren, trodde det var idag men icke. fel dag. aja operation i munnen next. ciao:)

Inga kommentarer: