söndag, september 09, 2007


så här fin var jag på jobbet idag. tack gustav

Trött. Det beskriver mig hur bra som helst idag! Igår på kvällen var jag trött som bara den att jag sa massa saker när jag och Jacob gjorde om bilden, haha det var råååligt faktiskt. Min fransk-engelska dialekt är sessig. Jobbat idag med från 11.45 - 17.00. Fattar inte det där med --.45 liksom, lönt det känns. Hade jag kunnat sova en kvart mer om jag inte hade behövt börja kvart i. Fick stå i 1an eftersom min skiftledare vet om att jag älskar att stå där. Eller älskar kanske är att ta i, men gillare. Heeeh, slipper bry sig allt annat i alla fall. Många besökare kom till mitt jobb idag. Jacob var först sen kom Ida och John. Därefter kom Jim, Robin, Alexander, Brume och nån blond boy haha. Dom skrek jättemycket så att min chef hörde det rätt så bra eftersom han hade det andra headsettet (ni fattar ingenting va?) damn. I alla fall, ska till Jacobs jobb nu. Ska springa dit, så det blir min joggning idag, måste ta igen det efter helgen. byebye

Inga kommentarer: