onsdag, september 12, 2007

Oj, glömde att skriva igår men det lider nog ingen av.
Skolan idag och den började med japanska på morgonen, lärde oss att räkna haha. Så roligt det låter också:
- Suupaah
- Tjuugoh
De enda man kommer ihåg typ, fast vet inte vilka siffror det är. Kommer bara ihåg att de sa något likande ;P
Sen hade man engelska och jag plus mina mongoboys Joel och Jimmy blev utskickade pga att vi var så högljudda. Vadå, vi tränar bara engelska fast med olika dialekter. Sjukt kul var det i alla fall :) Efter det hade vi idrott, eller idrott och idrott kunde man ju knappt kalla det. Hade golf som spårade ur totalt. Jag skulle swinga och träffade nästan Joel i huvudet, men han stod bakom ju. Alla försökte träffa varandra om nån var där ute och hämtade bollar haha störda. Jag skadade min handled eftersom jag viftade med klubban och skulle visa upp mig så är klubban fruktansvärt tung med en hand bara så det blev lite fel där. Engelska efter idrotten igen och vi kollade på Shakespeare in Love, fast jag sov under hela filmen nere på golvet på sånna sköna underlag med klassen. Inte helt fel :) Missade dock vad filmen handlade om så får väl fråga någon som var vaken och såg den.
Nu är man hemma och ska göra lite tyska läxa, har det till imorgon. Fick även sms av Jacob där det stod att provet visade negativt, grattis. Ska vi ut och fira på fredag, haha. Ne, ska plugga nu - ciao

Inga kommentarer: