fredag, augusti 03, 2007

tihi - fuck, har börjat med det igen. gott folk, stå ut!

Efter jobbet fixade jag mig så "snabbt som möjligt" för att sedan gå ner i stan och träffa john och alla andra, som då är ida, lina och deras hilda som äntligen kommit ner till dem. efter ett tag så drar de hem till ida och lina så jag och john drar hem till mange där edde är. kollar på film, sorority boys. haha så sjukt dålig egentligen men skit i det. sen kollade vi på pursuit of happiness, dock missade jag halva filmen pga att en pada kom och var högljudd hela tiden haha. jag har inte sett filmen så pada säger helt plötsligt "filmen slutar med att pojken dör i slutet!" jag: skojar du?!, pada: HAHAH ja. sen skrattade han i minst en minut efter det, han tyckte det var as skoj. en sak att han var full men ja, jätteroligt..haha

jag är hungrig som bara den och är sugen på makaroner och köttbullar. oh vad gott det hade varit! en kebabtallrik hade inte heller suttit fel just nu. mmmm! ska nog ta och göra det nu. idag ska jag städa mitt rum, behövs faktikst. sen ikväll ska vi fira ida och lina för imorgon blir det 18! grattis i förskott :) dock jobbar man imorgon kl 09-15, så kan inte vara ute allt för länge ikväll. herrå

Inga kommentarer: