söndag, augusti 12, 2007

köpenhamn idag med mamma. rätt förvirrad dag men en av de roligaste dagarna jag haft med mamma, haha. kan bara skratta när jag tänker vad vi gjort och sagt. i alla fall, vi kom dit vid 17-tiden och yrade rundor mest. ja, yrade rundor.. mamma var helt galen idag fast det var kul på ett sätt, kändes som man var med en polare haha. efter att vi hade fixat en grej stack vi och käkade. satte oss på en italiensk restaurang, riktigt mysigt där och mycket folk. när vi nästan var färdiga med maten så kommer killen som äger restaurangen med rosenblad och lägger på vårt bord inför alla och ställer sig bredvid oss. så frågar han vart pappan är och mamma svarar att han bor i tyskland, så blir han helt tyst och typ flirtar med mamma som fan haha. så jälva kul. fast han var sjukt snygg faktiskt! efter det gick vi lite på stan, ströget. såg dock världens sötaste kille, mmmmmmmm. sån typisk mrrmrr-kille, oh snuffe. t o m mamma sa att han var sjukt söt/snygg och så spelade han fiol (haha låter gay) och hans polare gitarr. de spelade massa nirvana låtar och oh, det lät så underbart :)


jag skämtade med mamma om massa grejer, som tex att jag ville tatuera mig vid svanken. men jag var allvarlig då för jag ville veta vad hon svarade på det. så hon bara: jaja du får tatuera dig, men tänk på att du kommer ha det resten av ditt liv. haha. jag: men skriver du under så tatuerar jag mig i danmark? så hon gick med på det. så nu får jag tatuera mig. även vara tillsammans med en 25-årig kille. jag sa att hon egentligen inte kan hindra mig och hon höll med haha. sen en massa, massa mer som hon gått med på. men ska göra något nu! underbar dag i köpenhamn idag i alla fall. ciao

Inga kommentarer: