söndag, juli 15, 2007

Shoot an apple off my head

Satt innan på balkongen med mamma och solade lite halvt, kom att tänka på att jag hade skrikit till Danny eller Måns (Tror det var någon av dem) på Rix Fm i Båstad att dom var jävla losers och brats, hahahaha. Jag är sjuk i huvudet! Det kom fram ett litet smile från mig och mamma frågade vad det var. Inte kunde jag säga att jag var as drunk och kom inte ihåg något av Rix Fm och jag hade skrikit si och så till någon av dem, haha. Fan vad det är en massa skit som händer på fyllan :)


Har inte gjort någonting idag, har solat lite och segat här hemma. Har behövt detta, verkligen. Var hos Makkie igår med några, fasktiskt kul med Fredde var as jobbig! Vi var ett par stycken och vid tre snåret drog jag ut och träffade en polare snabbt, sen hem till min sköna underbara säng som jag har längtat efter i en vecka :)
Ikväll ska jag hem till Martin och kolla på Spiderman 3, sjukt längesen vi umgicks (förutom när vi träffades i Båstad) så vi kör på en filmkväll med onyttigt i hope haha. Ska in i duschen nu! Hej då

Inga kommentarer: