tisdag, juli 03, 2007

rökning dödar

Jag tror att en vändning har kommit. Jag har bara väntat på den eller var det mamma som väntade på den? Fuck säger jag bara. Jo så här var det - jag satt och kollade bilder från midsommar på Kims bilddagbok och när jag bytar bild så är det en bild på mig när jag röker och just då så står mamma bakom mig typ. "Vem är det där?" Jag: eh inte jag i alla fall, hehe blir helt illröd i huvudet och jag bara tänker "fan paula, jävla skit-idiot-helvetes-fan" så säger hon: Ja, du kan ju glömma att få mer pengar av mig och lita på dig vet jag inte om jag kan göra nu heller. Det är väl det värsta man kan höra typ? FUCKFUCKFUCKFUCKFUCK


Hon har ju frågat mig typ 1000 gånger innan om jag röker eftersom hon har hittat en massa tändare överallt på mitt rum, men nu är det så här att jag inte röker och det är alltid bra att ha tändare, men jag hittar alltid dom och då tar jag med mig dom. Så bara kommer den bilden upp precis när mamma ska vara i rummet BAKOM mig. Sjukt nice ju! Jag har typ "feströkt" några gånger, men fuck cigg och alkohol egentligen. Eller nej inte sprit, men cigg haha. Får väl ljuga till mig ett tal, typ så här - ja men jag provade röka den gången och fuck that shit, det sög och det var äckligt så jag tänker inte röka mer igen, haha.
Eller har ni ett annat bra förslag? ;)

Inga kommentarer: