onsdag, juni 20, 2007

Stockholm

det suger att msn inte finns på datorn och jag orkar inte ladda ner det

Varför jag inte har skrivit efter inlägget "hultsfred" är för att jag stack nästa dag till Stockholm med mamma. Såg ju Justin fuckin' Timberlake igår. Jävlar vad bra det var, hela jävla globen var i extas under hans konsert. Har aldrig varit med om något bättre och har aldrig sett något bättre heller, fyfan vad underbart det var. Vill igen! Kommer aldrig glömma detta och min hals är fucked upppp, om man säger så. Skit i det, det var ju konsert. Världens bästa också.
-
Är fortfarande i Stockholm men åker hem imorgon kommer hem kanske på eftermiddagen. Känns som att man är utomlands för om man frågar någon person om någonting på gatan kanske, så säger dom antingen: no comprendo eller: whaat?! haha. Kom till Stockholm i tisdags annars har jag och mamma gått på stan lite. Jag har inte hittat någonting, fyfan vad det suger. Hade lite mer förväntningar faktiskt om att hitta något, men icke. Okej hittade en jacka och en t-shirt, men borde ha hittat mer.. Hittar t.o.m mer i Helsingborg ;P Skit i det, kom inte hit för att shoppa haha. Ska bli så jälva skönt att komma hem och sen på fredag är det midsommar. Har redan bestämt lite vad som händer då. Tack till er som hört av er till mig när jag varit i Stockholm haha.
-
Men nu vill jag till Göteborg! I miss u guys so much :/
Jag: Mamma, jag sticker till Göteborg och träffar mina "jobbekompisar" i sommar om det blir bestämt..

Mamma: Jjaja, jobba du extra mycket på donkan då.
Positiv inställning till mig då. Men lite kommer hon väl hjälpa mig med,

she has 2.

Ska avsluta nu, men kommer hem imorgon. Om någon vill något kan ni nå mig på -0736861664

2 kommentarer:

Anonym sa...

gick du orgasm när du såg justin? ;)

Paula sa...

bosse: jaa, typ fyra gånger. så jävla nice!