tisdag, juni 12, 2007

song for no one

you and me and a bottle of wine

Vädret har varit underbart hela helgen och idag är det lika fint. Hoppas det håller i sig hela veckan eftersom jag ska till Hultsfred. Hoppas även på en skur kanske, annars kommer jag bränna ihjäl mig! Inte något jag längtar till precis. Jag sitter här med en bränd kropp och kunde knappt sova inatt. Jag var ju ändå på stranden igår från 11.00 - 22.00, nästan tolv timmar! Var först på gröningen (bryggan) med company som vanligt, sedan begav vi oss till friabad och var där en stund. Träffade Edde på vägen när jag handlade glass och där satt han med Mårten och Abel så jag slog mig ner och snackade. Sen gick alla hem förutom jag, Edde och Mårten. Sen drog Edde och det var vi två kvar. Då hade vi suttit ner i kanske lite mer än två timmar och efter det kom några andra och vi hade suttit där sammanlagt i nästan fem timmar haha :) Men det var nice, orkade inte röra på mig. Eller ingen av oss gjorde det så det blev ju att vi satt kvar.


Jag har bränt mig som in i, kan knappt ha tröja på mig. Skippar bh'n nu när jag ska åka bil till Hultan! Orka att man knappt kan ha något på sig. Åker halv tolv utanför Torino med Matias och Martin, goa personer! Har nästan packat färdigt allt, ska packa det sista nu så jag är färdig. Dont miss me 2 much!


Kommer hem på söndag.

Vill ni nå mig kan ni göra det på 0736861664 - ring gärna eller sms:a.

Inga kommentarer: