tisdag, juni 26, 2007

justin timberlake konserten i globen. oförglömligt!

Ingen händelserik dag precis, så har inget att skryta om. Var ju på magnetröntgen och det tog ungefär tio minuter, trodde det skulle ta lite mer än en halvtimme men nej, tur det så att jag fick hosta. Sen ringde John och väckte mig så drog ner på stan med honom. Var för det mesta på No Boundaries of course där vi träffade Robin och bestämde oss för att dra till Mc Donald's. Satt där i ungefär två timmar haha, "det är där allt händer" som Robin sa. Jag och John drog hem till honom sen och kollade på Hata Göteborg - "Jag hatar maajs!". Äntligen fick man höra meningen som mina älskade göteborgare tjatat på mig att säga under hela Hultsfred. Aja, helt ok film. Finns ju bättre om man säger så! :)

Senare idag.. eh.. Ska jag städa rummet, måste verkligen det. John kan ju hålla med om hur stökigt det är! Men det är bara för att jag har rensat allt skit ur garderoben så har jag inte slängt skräpet. Så får ta en ledig dag och göra allt det där tillslut.
Vill hitta på något sen på kvällen!

Inga kommentarer: