söndag, juni 24, 2007

i miss 'em all

Hultsfred - några av vårt gäng
(bild från jonas blogg)


Igår skulle man egentligen träffa Edde och dom men så blev det inte. Jag stack till mina brossor istället där även Björn var. Danne var ju helt jävla bakfull och Patric såg pigg ut även om han inte var så nykter på midsommar. I alla fall, vi satte på en film "Farväl Falkenberg" - fattade inte så mycket av den så får se om den annars var den helt okej. Sen spelade vi Nintendo Wii, så jäävla kul :D Kommer vara där mycket oftare nu haha. Annars kom jag hem vid 02.30 ungefär (så att ni vet)
-
Blev väckt av mitt älskade jobb idag klockan 11.15 och frågade om jag ville jobba idag. Självklart, sa jag men jag ska börja kl 13.00 annars jobbar jag inte, haha lite ombytta roller på jobbet! Jobbade bara till 17.00 så det var skönt. Nu är man hemma och ska snart in i duschen, sen får vi se vad som händer ikväll :)

Inga kommentarer: