tisdag, maj 01, 2007

Vaborg

Igår - helt jävla sjuk kväll. Det bästa på länge, eller hur Celia? :D
Jag jobbade till 17.00, efter det stack jag hem snabbt och gjorde mig i ordning. Träffade dom andra på båten och vi började supa, sen hem till Sebbe på mer förfest. Stannade där till halv ett och drog sen ner till Steakhouse med dom andra. Celia, Josse och Nathalie stack innan oss så vi mötte dom där nere. Annars var man bara där hela kvällen/natten. Dock gjorde jag bort mig men jag hade så sjukligt kul så jag ångrar ingenting! haha kul folk man träffade där nere :)

Imorse mådde jag inget vidare och somnade på toaletten typ nerspydd. Jag och sprit är ingen bra kombination har jag märkt. Dock ringde min chef mig. Mathias: Tjena Paula, hur är läget? Jag: Jodå, bra ... Mathias: Tung natt eller? Jag: Japp haha. Mathias: Fett ös, medvetslös eller? Jag: Ja, typ så haha. Sen så frågade han om jag ville jobba men jag sa att jag inte var alls för pigg idag för sånt haha.
Sen träffade jag Rasmus och vi käkade på Mc Donald's. Jag fick gratis :D Oh yes, det lönar sig att jobba där haha.
Drog hem till mig sen och softade tills HIF var slut och mötte dom andra. Segade rundor sen och träffade Celia på Torino :)
-

Fick även presenter idag av mammas lover haha, tackar för parfymen och deon :)
Allt är så jäävla galet och så bra! :)

Inga kommentarer: