måndag, maj 21, 2007

Sometimes you can make it on your own

Att känna sådan trötthet på allt har jag nog inte gjort förr. Jag tror inte det i alla fall. Men just nu har jag kommit till en sådan punkt att jag vill att allt ska vara perfekt osv, medan Gud nog inte vill detsamma. Jag tror det är så, något sådant måste det i alla fall vara. Just nu orkar jag inte med någonting och jag tror att vår allas Gud också har tagit en semester från att besvara alla våra böner. Så kom tillbaka, för nu behövs du!
-

Hade nationella i spanska idag och jag vet redan vad jag har fått. Var knappt lönt att man kom till nationella! Så kommer väl få ig men inget jag ska oroa mig för. 'Cause with my luck så ska jag snacka med syo om att få börja på steg 1 med spanskan och det lär hon fixa, sa Ann-Louise i alla fall ;P

Bildlektionen var hyffsat rolig idag. Jag och Rebecka skrattade som två hönor i alla fall, vi har börjat skratta ganska mycket på sistone haha! Vi försöker dock komma på vad vi skrattade så himla mycket åt i kaffeterian förra veckan för det var grymt kul. Men eftersom ingen av oss kommer ihåg borde det inte vara så kul? - Jo! Jag kommer ihåg att det sketa skoj. I alla fall, nog snackat om detta. Läser dock en engelska bok nu haha, skit bra är den :D "Blind date" heter den för er som är intresserade. Var längesen jag läste en bok, behövs ta igen. Hrmpf..

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag läste 7th heaven i ettan, det du! :D

Paula sa...

läste? finns det böcker av 7th heaven? hahaha ;D helt fel

Paula sa...

och förresten tror jag okcså att du behöver friska upp minnet med en bok ;)