fredag, maj 11, 2007

johannes haadem suger

hade nationella idag i matte a, tyckte del 1 var svårade än del 2. någon mer som tyckte som jag?
efter nationella käkade jag pizza med martin eftersom han slutade tidigt idag. sen hem och vila för min del.


mina axlar, holy bibel. jag är utbränd pga jobbet, i can feel it.. it's 'cause the job.. damn! nej men imorgon blir det jobb, softa tider:

16.30 - 21.00

never att jag slutar där, money money moneeey! yeye (ni vet den låten? ;P) haha jag yrar nu. bara för jag är sjuk
-

ska vara hemma ikväll och kolla på criminal minds och inte göra någonting. är ju sjuk, finns inte så mycket man kan göra då precis. blö! får väl plugga eller något ... NOT. har inget nu som är väligt soft :)
längtar i alla fall till den
22/5, då min klass ska till copenhagen for a day! hippeyey. jag, jimmy och joel ska i alla fall till tivolit och vara där hela dagen. orkar inte shoppa, kan ändå dra dit när som. tar bara en timme typ :P

6 kommentarer:

Anonym sa...

du har väldigt intressant blog nu (not) " idag tittade jag på tv!!!"


här är programmen:

..........

..........
.........

Paula sa...

Vart har jag skrivit om tv? ;)

Anonym sa...

skit rolig blogg nu !

Paula sa...

tack :D i know. you love it bitch

Anonym sa...

johannes haadem suger bara men bara på en sak ;) yummie


/bomben

Paula sa...

hahaha. nasty , bombie!