onsdag, maj 02, 2007

Kom hem precis från Kindbacke. Han har ju flyttat till en lägenhet, riktigt soft :) Var där med celia, sebastian, jenni och tanya (Jonas kom senare) Vi kollade på matchen och snackade en massa, kärngde dock massa chips och godis mest! Jag som skulle ut och jogga idag, vi tar det imorgon istället ...


Fyfan, min mage. Har nog käkat för mycket chips och godis haha :)
Är ensam hemma nu, mamma är hos sin lover. BAH! Imorgon är det
nationella i engelska, är fan nervös. Är rädd att jag inte ska höra :S

PUSS&GODNATT,ÄRRIKTIGTTRÖTT! wish me luck, knöl

4 kommentarer:

Anonym sa...

"jag är rädd att jag inte ska höra" ahahhahaa paula

Paula sa...

hahaha :D men jag hörde som tur var!

Anonym sa...

HAHA JAG HADE MITT IDAG OCH JAG SÖG GETSNOPP! satt och skrattade mig kissnödig, toppen

Paula sa...

HAHAHA . bra idus :D