torsdag, maj 31, 2007

bort med wannabe-bratzen, in med skejtarna hbg

"orka helsingborg, flyttar tillbaka till skottland" - bra broder, bra

Har varit en trevlig dag idag! John är den bra i mitt nu-läge faktiskt. vi har samma åsikter om Helsingborg och allt. Tack för dig du. Imorgon ska vi träffas igen, det är bra för mig. För du är den som är normal (egentligen inte, men just nu är du) just nu i dagens samhälle haha.

Hatar Helsingborg för tillfället, oh. orkar inte förklara, palla liksom . Mamma höll med, med en jävla massa dessutom. Tack mamma, wiho. Du är också en av dem som förstår!
USA USA USA USA USA here we come


Imorgon början man tjugo i ett eftersom vi inte har någon engelska (eller de som vill kan ju gå sa john. han kommer finnas där!) är väl någon geek från klassen som går dit haha. så jag har bara samhälle imorgon, soft. sen slutar man :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

BORT MED WANNABE-BRATZEN, IN MED SKEJTARNA HBG! typ det bästa på länge! efter studenten, hej hej jamaica, och lära mig sufa. (hehe) GISSA VEM SOM KOM DRUNK TILL MIN SKOLA? IN I MIN LEKTIONSAL OCH SJÖNG?;););)

Paula sa...

Jag vet! Men vafan, bort med wannabe-bratzen och in med skejtarna - det är så det ska vara! Eller hur? jag vet att du håller med mig, grr.

hahaha hum kan det vara mr. v? var han packad? :D

Anonym sa...

Det är så det ska vara, det är så det måste bli Paula. Utrotningshota wannabe-bratsen tsm med mig? :D

HAN VAR SÅ JÄVLA SNYGG IAF, LUKTADE BIRA, GAMMAL FYLLA OCH SEXIII

Paula sa...

Haha eh ja! Vi börjar med vårt projekt på måndag. Låter det fint? :)

HAHAHA. Fan vad romantiskt!