onsdag, maj 09, 2007

alltså jag verkligen älskar Johnny och Mattias, de är bäst :)
och ebba-långpanna är ju verkligen körd i huvudet, hatar dessutom hennes stockholms dialekt. "ooh, så kan jag ha en hemlig pojkvän här också hehehe" hoppas du inte ger sånna tips till dina läsare!
-

* kollade nyss på grey's anatomy. så jäkla hemskt, började nästan gråta. det var på gränsen till att tårarna skulle strömma ut ur ögonen på mig! haha
* & nu är det victoria secret på 3an, har redan sett det men inte mommy. så ska se det med henne :)
plus att vi inte har någon humor alls. började skratta som fan när vi såg robbie williams nicka och ha sig.
* Nu kollar vi på american idol och ailana, AJ, bögen och leslie åkte ut ..
* Diryt Sanchez är bäst haha, fyfan vad vi garvar åt det!
* Seinfeld in my <3 den bästa serien ever som gjorts. finns ingen bättre!

tv nörden jag har varit ikväll då, men lite information i alla fall om min kväll har ni fått höhö

2 kommentarer:

Anonym sa...

Johnny och Mattias i mitt <3 också, men Ebba suger! :D

Paula sa...

Ebba suger dase! nej... penis! haha