lördag, april 28, 2007

Igår behöver vi inte ens ta upp. Fyfasiken så jäkla tråkigt och jag orkade inte vänta på Celia och de andra tills dom skulle kommit tillbaka från sin tur-runda eftersom Kindbacke fyllde år igår. Fast iofs, kanske hade varit värt det. Dom stack sen till steakhouse och festade vidare. Blö

Den här helgen kommer vara den tråkigaste på länge känns det som. Jag och Celia snackade innan i telefon om att den här tiden har varit den bästa på länge, och det har den! :) Instämmer verkligen. Umgås med kul folk, träffar nytt folk varje helg och ja, en massa, massa mer.

Ikväll får jag se vad jag ska göra. Antingen fest eller hyra film i min ensamhet haha (börjar nästan bli som elle ;P)
Jag får se hur det blir, har panikångest x 100 för vad jag ska göra ikväll. Jobbigt att vara mig ;)
Eller så kanske man ska ner till tivolit nere i stan? hahahahaha. oh god

2 kommentarer:

     sa...

hahah "börjar bli som elle" fuck off polski!

Paula sa...

haha :D