söndag, april 29, 2007

Idag har man jobbat, jävligt blandad dag om man får säga så med blandade känslor - arg, sur, glad, skrattig, nästan gråtit och massa annat haha. Började klockan 08.00 och slutade 17.00, nio timmar. Jävligt trött nu om jag får säga min mening! Haha imorse var det katastrof, jag kan typ knappt frukosten-menyn så delade ut fel bagel till en person. Fast sånt händer alla ;P Sen blev jag happy att vi inte hade frukost mer. Vanliga menyn förfan<3 Sen var det en arab som skällde ut mig och sa att jag ljuger för att pommes (enligt hans mening) inte ska vara med på kvittot och att det ska vara gratis. MEN om man väljer meny så kostar pommes 4 kr, det har det alltid gjort och det blir ändå rätt. JÄVLA ARAB! Så började vi bråka och alla kollade på oss som fan. Men han var cp så dom fick kalla dit Mahije haha. Så blev jag så jävla sur och började nästan böla för jag var så sur haha, cp ja. Efter det fick jag rast. Sen efter rasten var det softast, Gustav jobbade också idag så det var skoj :D Sen höll Johan (vår halvchef) och Gustav på haha, så Mathias (vår chef) bara: sluta hångal för fan! Gustav, du får ju bara hångla med mig. Jag bara: ÖH haha. Sedan började en annan kille sjunga as mkt som jobbar där med och han trodde verkligen han var skitbra så hela jävla personalen började flabba och jag stod i hörnet och höll på att kissa på mig. Kul att mobbing finns på jobbet också, naw. Haha men störd dag i alla fall.

Är rätt utmattad nu, måste spara mig till imorgon men jobbar från 10.00 - 17.00 imorgon. Money :D Mamma är borta hos sin honeyboney ju. Sen ska idioterna redan börja supa 3-4 på dagen. Får väl komma senare, sen är det förfest hos Celia och sen ut ;) Hoppas på lyckad kväll imorgon! Ikväll ska jag träffa några i alla fall och fika eller något bajz. Poss

Inga kommentarer: