torsdag, april 12, 2007

Dagen har varit rätt soft idag. Började med spanska, gjorde typ inte alls mycket. Hade lite övningar till nationella provet, sen hade vi svenska. Då kollade vi på en film (Fargo) och analyserade den, verkar faktikst bra "Fuck you, fuck your mother and fuck your fahter! Your shit!" Haha, jag gillar den! Sen hade vi lunch och till slut idrott, riktigt jävla tråkigt! Undra varför mohaha. Saknar SL9-idrotterna :/ Volleyboll drama på hög nivå haha! Bäst :)
Dock började jag hålla på med Linda på idrotten, typ slänga min väst på henne i huvudet, sen spankade hon mig med den och sen slog hon mig HAHA.


Annars har man bara solat på balkongen idag igen, riktigt jäkla skönt. Haha brände mig igen ack ack. Sedan stack jag ner till stan för att träffa mesen Bosse (haha vet att du läser detta nu så kan passa på att säga hejhej!), sen träffade vi Ålle och några, så vi käkade glass.

Intressant dag va? Haha hoppas ni orkar läsa allt

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, hoppas att det inte gjorde ont? Felåt, haha. Men i SP1D går det hett till! xD

Anonym sa...

VADÅ MESEN?!?!??1


Kungen heter jag och du är min husneger och BIATCH !

Anonym sa...

Haha! "..do I look hungry"

Paula sa...

HAHAHAHAHA :D:D