onsdag, mars 14, 2007

skolan var trad idag, bara jimmy och joel som var kul idag faktiskt. dock elle och sofie på hemvägen när sofies lilla damputbrott kom och hon visade sin rätta sida haha!

dock var picknicken mys också, som vi hade på skolgården. stor filt, kaffe och mjölk (som jag icke drack, blä) och alla låg på varandra haha.
-

jag har faktikst varit duktig idag och pluggat samhälle! (:
& jag måste tillägga att Grey's Anatomy var sjukt bra idag! dock bölade jag liite .. haha.
jag kan verkligen inte se filmer/serier utan att böla. NEIN, det går inte!

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha snuffe då! :D

Anonym sa...

haha awww let the feelings flow..:P

Paula sa...

haha of course, inte är man känslokall ;)

Anonym sa...

OOHHH ! GREYS ANATOMY ÄR BÄST. JAG BÖLADE ISÖNDER MIG. jag älskar grey's :D hiho. paui din tönt :D