torsdag, mars 01, 2007

Är fortfarande sjuk, har influensa för er som är lite extra nyfikna av er och vill veta.
Sov till halv två, såå skönt att sova ut. men man behöver sova när man är sjuk.
har inte gjort ett dugg idag, eller jo, har fotat här hemma lite onödiga saker som kommer upp på bilddagboken (http://paaula.bilddagboken.se) lite senare.(kommer även nån enstaka bild här med.. väl)

tänkte plugga lite senare om jag orkar. är riktigt yr i huvudet och har 39 graders feber. alltså borde jag inte alls sitta vid datorn, men datorn kallar på mig: paaula! kom till mig, sätt på mig (inget snuskigt nu), logga in på msn m.m jag vet att du vill!

haha det märks att jag är sjuk ;D nu ska jag göra lite frukost åt mig.
-

kollade på Jay Leno igår, innan jag skulle sova. Gud vad gordon ramsay sväär hela tiden haha. tänkte att ni ville veta det!

3 kommentarer:

AVF sa...

Krya på dig sjukis! :)

Anonym sa...

håller emd alex:P krya på dig:P

Paula sa...

danke :D