söndag, mars 25, 2007

Igår var vi hos Bosse och firade honom. Dock spydde Adnan ner hela placet så alla drog haha. Jag och Sebbe flabbade hela tiden åt Jolle på bussen på vägen hem. (Har lagt upp några bilder på bilddagboken)


Idag var jag på IKEA hela dagen, dock blev det lite shoppande till mitt rum. Mamma ska sälja typ allt i lägenheten och köpa nya möbler haha, yes! :) Efter det träffade jag Rasmus, Bomben och Bosse på Torino. Så käkade vi kebabtallrik. Jag fick extrapris, jag fick betala 40 kr och dom 80 kr. Är man bäst så är man ;) Sen drog vi ner till stan där vi träffade Filippa och Olli. Blev glass och sånt. Dock tror jag att jag ska få min mens snart för jag var sur och kinkig, hahah!


Före & efter bilder haha, dock såg det ut att vara mer igår?

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha stammisen!!

Paula sa...

Hahah. i know :D