lördag, mars 31, 2007

Det blev en galen fredag

igår var galet haha. förfestade först hos niclas med celia, afro, kindbacke, max, ekelund och king kong (?) haha. det var skojskoj, sedan tog vi bussen till stan och dom andra stack in till tempel medans jag och celia mötte josse. så skulle vi till viken, så missade vi bussen. då blev det 7-11 och där träffade vi några roliga män haha. alla käkade något, så kom steven/stevie (?) fram med sin bulle och pregade nästan in den i ens face haha. annars snackade vi med dom och en massa. sedan tog vi bussen vid halv 2-2 till viken men så ringer gordon och säger att hon som har festen, pappa har slängt ut alla ;P så vi fick hoppa av bussen och gå tillbaka till stan igen. där utanför kebabhouse träffade vi två guys igen - thomas och mathias, hahaha så jäääävla roliga. dock puttade thomas in mig på kebabhouse så att jag skulle lukta kebab, men nein. det ville vi inte, det luktar råtta där! efter det så skulle vi ta bussen hem till josse och sova där. så dom pågarna hoppar på för dom bor ocksp på husensjö, dock lurade vi dom med våran ålder haha. så pantade ;P så när thomas skulle betala min biljett så säger han två vuxna, så hade celia sagt innan honom "ett barn" haha ;P ojdå.
aja iaf, på bussen var så jävla roligt. mathias var skitrolig och jag har aldrig skrattat så mycket som då. han snackade bara en massa skit, men ändå, rolig skit i så fall ;D sedan hoppade vi av och mathias "ja, jag har sån vit mössa hemma.. sån kkk-liknande. så ska jag ner på söder och gå rundor i den!" celia: men tänk så kommer nån fram då? haha mathias: ja men då säger jag att jag e en stjärngosse. hahaha så rolig humor hade vi igår ;) sen sa vi byebye tillvarandra.

vi: nu är vi hemma och ingen våldtäcksman har jagat oss eller så! /oss som du gav nr:et till
mathias: ja, men det var ju bra, då kan jag gå och lägga mig. jag har varit så orolig haha /mathias som ni tog nr:et av

efterblivna ;P

sedan kom kindbacke till josse haha, sen deckade alla av trötthet. sen på morgonen ser man kindbacke ligga på golvet ;P bra jobbat.

kul kväll igår iaf :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha yyyyrt xD

Paula sa...

haha verkligen. att du verkligen orkade läsa allt, alex ;)