torsdag, februari 22, 2007

snow party

Jag tycker faktikst att det är mysigt med snö, men inte mysigt när dom ställer in bussarna när man är i Ramlösa hos Pidde och man har panik för man vet inte hur man ska komma hem! haha
Igår hade Pidde fest, var faktiskt skoj (: Behövdes dock träffa annat folk än vad jag brukar träffa ;P var väl mest ramlösa barn haha, sen var danni, malin green och några andra där. YES (: såå längesen vi festade ihop. Kommer ihåg förra sommaren när vi alltid var, oh underbara tider!


Men som sagt .. Jag orkade inte ta bussen 05.00 på morgonen för jag behövde sova ut, så fick skjuts av kattas pappa (: danke danke!
Oh jag vill tillbaka till festen, blev faktikst riktigt skoj sen på "slutet" när vi skulle hem, haha. damn! undra hur dom andra hade det.. får väl ta och ringa danni nu ;p - OCH


JAG JOBBAR FRÅN 15.00 - 23.00 IDAG. JAG ORKAR INTE! F*CK IT

2 kommentarer:

Anonym sa...

aww så söt du var:P flummig e du me:P tihi hoppas du ahr skoj på jobbet iaf för vi frös röven av oss i en timme för att se dig:P puss!

Paula sa...

haha aw! :) men tillslut kom jag