lördag, februari 17, 2007

Sömn . . öh?

Oh så störigt! Trodde jag jobbade 11, men ack så fel. Börjar 14.00!
-

Igår sög. Vi var hos Ralle först, det var skoj. Dom förfestade jag satt och kollade på (som alla vet, så dricker jag ju inte längre haha) kollade på tv och sånt där, seriöst. Hade hellre stannat där och kollat på The Beach, har aldrig sett hela! :/ Sen kom vi till festen och man kunde fan inte röra sig, jobbigt! & adnan fick spel och ville döda någon - o r k a! träffade några från klassen också. efter det stack vi till rasmus och kollade slutet på The Beach och efter någon halvtimme när klockan var tolv skulle Ralle på fest hos Pidde så vi andra stack hem (: Linda sov även här!

Oh jag är sååå trött, gick upp 10.00. Det gör inte jag, nejnej det går inte, never ever agian! (;
-
http://www.youtube.com/watch?v=G_bIj3gsqc8 hahahahaha nice . .

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är nog den gayigaste musik-video jag någonsin sett!! xD