lördag, februari 24, 2007

slut!

oh nu är allt jobb över för den här veckan. riktigt skönt att få kunna sova ut imorgon! det behöver jag verkligen. jobbade även idag från 11.00 - 17.00, men bussarna gick knepigt så var tvungen att ta den 11.10 och äckel-bitch-sofie fick damp som fan på mig. men whatevör, gud har redan straffat henne. kolla bara hur hon ser ut (syftar på hennes utseende). sedan hade hon damp under hela dagen på allt och alla - mest på mig om ni vill veta.
blev lite chockad för jag såg min ärkesfiende på Donky - den nersminkade tjejen som övernattar i solariumet 24/7 OCH hon beställde av mig haha.

-

igår var jag hos sebbe, dom hade byggt en bar i ute-rummet. riktigt mysigt faktiskt. var lite annorlunda folk, men riktigt skoj var det. sebbes mamma: för stor är inte heller för bra, då gör det ont i halsen! haha ralles och sebbes mammor är sjuka i huvudet, men riktigt chilla.

nu ska jag hoppa in i duschen. ska träffa några peeps ikväll, blir kanske lite fest och sup. hell yeah!

5 kommentarer:

Anonym sa...

dricker igen antar jag ;)

Anonym sa...

men du skulle ju iten dricak?:O!

Paula sa...

jag drack inte ;) hihohhio

Anonym sa...

btw, jobbar du på stattena nu eller ? ;D kanske man ska komma in och beställa typ 100 cheesburgare av dig då som på de filmerna. HAHAHA! ;)

Paula sa...

hahaha! mm gör du så, sen så får du käka upp alla 100 cheeseburgare också ;) mm jag jobbar på stattena nu wiho !