söndag, februari 11, 2007

I fredags var jag hos Fredrik, vi kollade på american pie 5. haha den var riktig rolig och jag skrattade typ hela tiden ;P naked mile, lätt att det ska vara sånna fester här med i hbg (; haha
sen körde han mig hem (jättesnällt) (; hihi
-
Ikväll hade sjukt kul hos Max och Ulterman! ;D jag ska nog sova nu .. sjukt trött!

& mamma är fortfarnade ute och festar. yeah go mommi!
03.54- nu kom mamma hem! "oh guud vad mycket jag drack ikväll och jag är jättefull!" haha oh no.
-

& innan jag avslutar, måste jag först ta något att käka haha
(detta påminner lite om mig :
http://www.youtube.com/watch?v=5P6UU6m3cqk )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, såna fester hade du gillat alltså? då vet man vad du tycker om...haha ;D
oh, den där fredrik verkar vara en riktigt hygglig kille som skjutsar och sånt ;)

kul att du har fyllt på din mobil förresten... ;)

Paula sa...

haha ja jag gillar sånna fester (;
du får ta & fixa en sån nån dag ha!

haha mm (: