onsdag, februari 07, 2007

Hemma igen

Fredag: Vid 2-tiden tog jag, mamma och mammas syster tåget till Malmö för att träffa pappa. Sedan körde vi bil till Tyskland. Jag sov det mesta av tiden och pappa satt och snackade med mig hela tiden, haha så taskig jag är! Vi var framme vid 9-tiden kanske, sen somnade jag direkt hemma hos pappa.

Lördag: Vaknade vid halv 10-tiden, eftersom jag har en syster på åtta år som inte gillar att sova länge. Sen stack jag och la familia till stan och shoppade lite ;P
På kvällen blev det bara mys och film, såg mystic river eller något.

Söndag: Fick sova ut lite mer än i lördags! Började röra på oss vid 2-3 tiden då vi drog till "mini båstad" haha så fult! man körde då till en liten stad med strand och snobb-affärer. så frågade jag pappa och han fru om det kom dit sånna rika på sommaren och visade upp sig. dom bara: haha ja! oh som jag började skratta haha. Det fula var att det såg ut precis som i båstad också ;P

Sen hade jag och pappa lite deep-talk med varandra på en brygga, jättefin. ooh!

Dock lurade jag pappa att jag var tillsammans med en 24-årig arab haha, det blev populärt där hemma. För varje gång jag fick sms så frågade pappa om det var från araben! men som tur är sa jag att jag bara skojade (; maha

Måndag: Var man på stan med lillasystern! Köpte det sista jag hade glömt att köpa när vi var på stan i lördags. Sedan var det hem igen efter några timmar på stan, och jag började lite med packningen. Hände inte så mycket då, förutom att jag och pappa flabbade as mycket. Kommer inte ihåg åt vad, men ja .. Intressant va?

Tisdag: Tog jag och pappa tåget vid 2. Det innebar 6 timmars tågresa. nejnej! men jag och pappa hade ännu mer deep-talk, så det var nice. Inte så ofta jag träffar honom ju (:
Var hemma vid ca 20.00!
-


Nu ska jag plugga spanska! Jag orkar inte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmm, låter som en skön resa! Mycket deep-talk där ja ;) haha, kul det där med "araben" ;D
Kul att du är hemma nu förresten, så att man har nån rolig att prata med ;)