torsdag, januari 25, 2007

Olympiafest, baby!

Olympiafesten i tisdags var sjukt skoj (av det jag minns dock..)! Riktigt lyckad fest.
Först för förfestade jag hos Olli N med några andra, sjukt skoj. Där började allt yrande i huvudet haha
Sen vid 10 tiden kom vi ner till The Tivoli, själv kom man in VIP (& ni vet varför!), så jag slapp att stå i kön. Träffade en massa där inne! Sedan drog man in på 18 - och där var jag hela kvällen! sjukt skoj. jonas min lärare var full som bara den och jag dansade med honom, och söp dock en massa där med .. och det blev för mycket, blö! :/ men i alla fall, det var så jäkla kul. och alla frågade hur jag kom in på 18 haha.
vid 2 tiden så slutade partyt och alla var tvugna att gå hem. själv satte jag mig bland mina brossors kompisar. oh så pinsamt! nu kommer dom säker säga ALLT till danne och patric, och jag döör. jag bara: ni känner mina brossor vaaaaaaaa? och så blabla.
jag och niklas stack hem till bosse (niklas bar mig på axlarna nästan hela vägen, tycker synd om honom haha ;D), och jag fattar inte varför jag hängde med dit .. fast sen kom vid dit till bosse och jag yrade en massa sa dom och jag sa massa konstiga saker! sen spydde jag haha. sen vad kl halv 9 och bosses pappa körde oss hem, dock råkade jag somna i trappen (AGAIN!) och spy där med :( , så boysens föräldrar hittade mig, shit. min mamma blev inte LITE lack heller på mig, jag ångrar mig så pissigt mycket ;P dock var ajg sjukt bakis dagen efter! helt cp crazy. inget festande för mig på ett tag nu och never att jag ska dricka så här mycket jag gjorde då.. blö! jag har lärt mig en läxa i alla fall ;) nu är det bara att man ska få mamma att börja lita på en igen! ...

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHHA ALKO xD

Paula sa...

jajaja sånt händer :D:D!