söndag, januari 21, 2007

Nice helg som fan!

Fredag: Turade man med Markys och dom. Nice som fan. Lärde dock känna lite nya peeps (:
-
Lördag: Igår var så sjukt skoj! Jag, Celia, Katta, Lange, Henke, Simon Lundgren, David, Palme, Filip och Richter var hos Benka och festade&bastade. Sjukligt varmt var det i bastun och man blev typ full på två öl haha, seriöst! & alla var kåta som få, som vanligt. Ack ack, sen blev det en massa dansande with the boyz, helt lökigt värre. Jag, Simon och David kollade även på Bert, så kul det var. Bert är så snygg grao! haha. Sedan kom Nathalie och hennes kille Johan (?), och vid 3-tiden funderade de flesta på att sova. & så blev det. Jag, Palme, Henke och Katta sov tillsammans, grr! Det blev en tuff och sjukligt kåt natt hahah. Dock snackade vi hela tiden och somnade vid halv 7 och gick upp 9. W I H O!

Så jag är tröttast idag. Nu ska jag sova och sen plugga :/ BYE
(Bilder kommer väl under veckans gång!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag skulle inte vilja vara underst i den högen xD

Paula sa...

Dock var jag det, alex ... !