onsdag, januari 31, 2007

NEJ

Stressade som fan till skolan när klockan var kvart i nio imorse, kommer till skolan fem i. Så ser jag Marie komma mot mig .. "Vi har inställd engelska idag!"
DAAAAAAAAMN! Har nog aldrig varit så sur och förbannad (haha) innan i skolan, eller kanske. Vad vet jag? Blö! Nu blir jag bara ännu mer sur när jag tänker på det.


& jag är förkyld som in i bomben, det rinner ur mina ögon, min hals är cp och min näsa ska vi inte prata om . . OH! Detta är inte min dag, nej.


Hej då! / en sur paula
-
Uppdatering: 20.23
Jag har inte gjort så mycket idag. Bara skolan och sen hem och sovit lite haha! Inga läxor tills imorgon, oh så skönt. Typ första gången? & nu kollar jag på OC, och efter det är det What About Brian! AH det är ju såå sjukt bäst (:

1 kommentar:

Anonym sa...

Aww, tycker riktigt synd om dig...kan inte vara lätt att ha såna dagar ;p